Subject: FW: FW: LC0384_Allika eramu liitumine
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Nov 2023 14:03:33 +0200

From: Dmitry Kondaev <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 29, 2023 1:29 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: FW: FW: LC0384_Allika eramu liitumine

Tere,

Olen välisvõrkude projekteerija, kes tegeleb Alika kinnistu 
elektriliitumisega. Planeerime liitumiskilbi paigaldus Allika kinnistule, 
aga kliendil samuti planeeritud liitumiskilbi kõrvale mahasõidu ehitamine. 
Kas on sellega meie jaoks mingid piirangud seotud?

Liitumine peaks asuma kliendi kinnistul, mitte transpordiameti kinnistul, 
aga äkki seoses mahasõidu ehitamisega on meil vaja elektriliitumise projekti 
kooskõlastada transpordiametis?

Lugupidamisega,

Dmitry Kondaev

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  530 23686

khenergia.ee

From: kadri mätlik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 29, 2023 1:03 PM
To: Dmitry Kondaev <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: LC0384_Allika eramu liitumine

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega 
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere,

Saadan teeprojekti digikausta, seal kogu materjal.

Perspektiivis oleks tõesti parem, kui tuleks 2kohaline kilp Allika/Lauge 
tarbeks kuna tulevikus tuleb el.tarbimine ka Lauge kinnistule.

Tervitades,

Kadri Mätlik

5108370

Kontakt Dmitry Kondaev (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 29. november 
2023 kell 12:41:

Tere,

Okei, tellin siis geoalus.

Kui teil teeprojektist on olemas dwg, siis oleks väga hea. Võrguplaneerija 
poolt oli kaalutud paigaldada 2-kohaline kilp Allika ja Lauge kinnistu 
piiridele.

Teeprojekti dwg joonisel saaksin vaadata, kas kilp mahub vasakule, Allika ja 
Lauge kinnistu piirile, või paneme seda mahasõidu paremalt poolt.

Lugupidamisega,

Dmitry Kondaev

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  530 23686

khenergia.ee <http://khenergia.ee>

From: kadri mätlik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 29, 2023 12:36 PM
To: Dmitry Kondaev <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tarvo Tohver, Allika/Kirivalla Küla 
Ostuhuviline Tarvo Tohver Allika/Kirivalla <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: LC0384_Allika eramu liitumine

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega 
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere Dmitry,

Geoalus tehti 2022a augustis, seega on vanem kui aasta ja vaja uus tellida.

Transpordiametist olen seni suhelnud Projekteerimisosakonna Taristu 
kooskõlastusüksusest Hans Keskrand´iga, tel: 5981 9102, e-post: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Võtke temaga palun otse ühendust ja küsige üle, kas/mis kooskõlastusi 
plaanitava elektrikilbi ja tulevase mahasõiduga seonduvalt vaja.

Mahasõitu ehitama hakkavalt teefirmalt on info, et mahasõidu alla 
(mäletamist mööda ca 1m sügavusele) tuleb rajada kõri el.trassi 
läbitoomiseks mahasõidu alusest pinnasest - palun sellega el.trassi 
projekteerimisel arvestada

Vajadusel saan edastada ka teeprojekti, kus mahasõidu täpsed mõõtmed jne

Tervitades,

Kadri Mätlik

5108 370

Kontakt Dmitry Kondaev (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 29. november 
2023 kell 12:13:

Lugupidamisega,

Dmitry Kondaev

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  530 23686

khenergia.ee <http://khenergia.ee>

From: Dmitry Kondaev
Sent: Wednesday, November 29, 2023 12:12 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: LC0384_Allika eramu liitumine

Tere,

Olen projekteerija, kes hakkab teglema teie elektrivõrgu liitumise 
projektiga. Sain teada, et planerite ehitada mahasõidutee oma kinnistule 
ning sinna kõrvale vaja paigaldada liitumiskilp.

Kas sain õigesti aru, et sooviksite seda planeeritava mahasõidu paremalt 
poolt? (vt. Pilt)

Kas sinna tuleb midagi kooskõlastada transpordiametiga minu poolt seoses 
mahasõidu planeerimisega?

Ja tahtsin veel uurida, äkki teil on oma kinnistule geoalus olemas? Kui on, 
siis jagage palun. Kui see on max aasta vana siis saan seda kasutada. Muidu 
peab mul uus tellida, ja seda oodata on kuskil 3-4 nädalat.

Lugupidamisega,

Dmitry Kondaev

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  530 23686

khenergia.ee <http://khenergia.ee>